søndag 11. januar 2009

Ingeborg i Esteli

Okei, naa skal jeg faa skrevet noe her. Her i Esteli er det kjempebra fortsatt, og vi er en superbra gjeng som er her:) (Ida, Vendel, Karoline NH, Solvei, May Hilde, Inga, Cathrine og meg). I dag hadde vi besoek av de andre fra Palacagüina, og det var superkoslig! Det er bare ei uke siden vi saa dem sist, men det var saa masse aa fortelle!

For meg og Vendel er familielivet ganske hektisk. I huset vaart banker det paa mennesker hele tia, og det er ikke grenser for hvor mange som er innom paa en dag. Her om kvelden tror jeg det hadde vart goey aa vaere flue paa veggen, for da skulle vi oeve oss paa aa danse ! Dere som kjenner meg vet at det skal litt til foer jeg hopper i det, og naar halve slekta sitter og ser paa blir det hvertfall flaut. Heldigvis er jeg kald nordboer og har en unnskyldning for at jeg er daarlig til aa danse:p I gaar var jeg for foerste gang paa rincon regal. Det er en revolusjons-pub der alle vegger og tak er dekorert med bilder, malerier, fakta og sanger fra revolusjonen. Bandet vi skulle se skulle begynbne kl 7, men da klokka var halv 10 hadde de fortsatt ikke begynt, saa vi kom oss videre til diskotek-ranchen hvor vi skulle moete familien. Bra vi hadde oevd oss paa aa danse for aa si det saann, haha:p Siden jeg har surva ganske mye i det siste om at jeg har vaert sjuk har vel de fleste faatt med seg det, og det er litt av et opplegg a komme seg paa do om natta. Vendel og jeg deler rom, med et bad inni rommet. Veggen gaar ikke helt opp til taket, og doera gaar ikke an aa lukke. Saa her er det ingen intim-grenser, hehe. Saa naar det er i gang maa man bare paa med hodelykta, krysse fingrer for at den andre sover og at det ikke er noen kakkerlakk ute paa tur. Huff. Men naa er jeg frisk da (bank i bordet), saa forhaapentligvis blir denne uka laererik og bra:)
Jeg har forresten blitt ordentlig u-landselev, og forer gatebarn med ritzkjeks og potetgull. Greit aa redde verden litt innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar