mandag 5. januar 2009

Esteli, dag 4

Hola! Naa er det altsaa dag 4 her i Esteli. Spraakskolen er forferdelig slitsom. Det er vanskelig aa konsentrere seg inni et bittelite rom med en laerer som ikke skjoenner hva jeg ikke skjoenner. Skjoente noen det? Hehe. Vendel og jeg bor sammen med en kjempehyggelig familie, men de skjonner jo heller ikke hva vi mener, saa det hender eg lir litt frustrert. I gaar var vi i barnebrsdag til verts"soestra" vaar som er 3. Det var kjempemorsomt, tenk deg "mitt, store, fete. greske bryllup". Haha. Masse pynt og styr, sikkert 30 niños og masse slekt. Ogsaa hadde de en piñata, som de denga laus paa. Fantastisk. Nok en gang maa jeg avslutte foer jeg hadde tenkt, men jeg kommer tilbake;) Flusst med internettkafeer her i Esteli. Og Mina, hvis du leser dette.. naar babyen din blir 3 aar skal vi lage saann bursdag vi var paa i gaar! Fantastisk!! :D

1 kommentar:

  1. ingeBlorg!!!!!!!!!!!!1

    JEg savenr deg! kanskje vi tar en tur til Esteli en av dagene, hadde ikke det vaert kult? Jeg laerer spansk saa det suser, er paa gruppe med Ingeborg for faen!

    SvarSlett